پرظرفیت

دستگاه‌های سانترال NS500 پاناسونیک

دستگاه‌های سانترال NS500 پاناسونیک

دستگاه‌های سانترال NS500 پاناسونیک

NS500این تلفن در دسته جدید ترین و به روز ترین مرکز تلفن های وارد شده به بازار به شمار می‌رود که از امکانات بسیار مناسبی پشتیانی می کند. تلفن های سانترال NS500 از ظرفیت اولیه ۶ خط شهری و ۱۶ خط داخلی آنالوگ و ۴ خط داخلی دیجیتال برخوردار است. حداکثر ظرفیت خطوط شهری ۱۹۰ پورت می باشد به همراه ۳ کابین KX-NS520 است. حداکثر ظرفیت خطوط داخلی ۲۹۲ می باشد.

دارای ۲ کانال تلفن گویای هوشمند به صورت پیش فرض دارای صف انتظار دارای صندوق صوتی، مرکز تماس، ویپ شرکت ها و کسب کار های بزرگ برای برقراری تماس ها با بالاترین کیفیت می توانند، با خرید تلفن های سانترال Ns500 پاناسونیک به تمامی مشکلات و دغدغه های موجود رسیدگی کنند.

این محصول از ارزش بالا و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است زیرا با توجه به ظرفیت های پیش فرض و داشتن کیفیت فوق العاده، همچنین تحت شبکه بودن، نظر کاربران را به خود جلب کرده است. این دستگاه قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و می توان از آن در محیط های مختلف که حد اکثر دارای ۲۹۲ خط داخلی است، استفاده کرد.

 

در صورت نیاز می توان آن را با مراکز دیگر لینک نموده و برای ارتقا از شلف های توسعه استفاده کرد و ظرفیت را مطابق با نیاز های کسب و کار افزایش داد. همان گونه که ذکر شد، مهم ترین برتری تلفن های سانترال Ns500 پاناسونیک، تحت شبکه بودن آن محسوب می شود‌.

این قابلیت موجب شده که علاوه بر بالا بردن کیفیت تماس، مدیریت آن را آسان نموده و در دسترسی و برنامه ریزی دستگاه نیز موثر خواهد بود.

این دستگاه می تواند توسط کارت KX-NS5130 به ۳ شلف دیگر KX-NS520 متصل شود و به حداکثر ظرفیت خود برسد.

از آنجایی که حداکثر ظرفیت ۲۹۲ خط داخلی می باشد، به طور پیش فرض ۳ باکس NS520 و یک باکس NS500 هر کدام دارای ۱۶ خط داخلی آنالوگ می باشد، در نتیجه مجموعا ۶۴ داخلی آنالوگ خواهیم داشت.

این تلفن با نصب کارت های داخلی IP و یا SIP می توان حداکثر ۱۲۸ داخلی تحت شبکه را نصب و راه اندازی کرد. هر کدام از این کارت ها می توانند ۳۲ داخلی را پشتیبانی کنند. برای استفاده از ۱۲۸ داخلی تحت شبکه، تنها میتوان ۳ کارت دیجیتال ۱۶ پورتی را روی کل مرکز تلفن قرار دارد.

در نهایت تلفن سانترال NS500 با کمک ۳ شلف دیگر می توانند ۷ کارت دیجیتال و کارت IP را همراهی کنند. بر روی برد اصلی مرکز تلفن NS500 ورودی تلفن قرار دارد که ۶ خط شهری را پشتیبانی می کند.

این تلفن می تواند انواع گوشی های آنالوگ جدید و قدیمی و حتی تلفن های رو میزی که نسبتا قسمت بسیار پایین تری دارند، تلفن های هایبریدی را فعال سازی نماید. منظور از تلفن های آنالوگ، همان تلفن های موجود در منازل است که با یک زوج سیم که همان بوق است، راه اندازی شده است. کاربران با کمترین هزینه می توانند داخلی شرکت هارا راه اندازی کنند، زیرا تلفن های آنالوگ اغلب برای مدیرانی است که تماس های زیادی ندارند.

اما تلفن های هایبرید برند پاناسونیک از نسل های قبل تلفن های دیجیتال به حساب می آیند که امروزه بیشتر در مراکز پر ظرفیت قرار می گیرند. تلفن های سانترال NS500 به دلیل تحت شبکه بودن، توانایی راه اندازی تلفن های هایبریدی را نیز دارد. تلفن های هایبرید که با ۴ سیم راه اندازی می شوند و با اشتغال ۲ زوج از کابل تلفن و با کارت DHLC4 فعال می شوند. سانترال NS500 توانایی فعال سازی تلفن های دیجیتال ۷۶۶۵ , ۵۴۳ , ۳۳۳ پاناسونیک را با یک زوج سیم دارد.

سانترال NS500 ابتدا ۴ داخلی دیجیتال را فعال می کند. در صورت لزوم برای افزایش این تعداد، باید کارت  دیجیتال تهیه کنند. تلفن های ویپ در اصل تلفن هایی هستند که بر روی بستر شبکه نصب می شوند و صدا و تصویر بر روی بستر شبکه و کابل های شبکه انتقال پیدا می کند. تلفن هایی که تحت شبکه هستند از پروتکل سیپ پشتیبانی کرده و به آسانی با نصب کارت DSP و تهیه لایسنس می توان ریجستر کرد. از قابلیت های این دستگاه میتوان به ۲ کانال تلفن گویا که از پیش نصب شده اند روی سانترال NS500 اشاره کرد که قابلیت پخش پیام گویا را به طور همزمان برای ۲ تماس فراهم می کند.

در صورت نیاز با نصب کارت DSP بر روی سانترال پاناسونیک پخش پیام گویا به صورت همزمان برای ۳۲ تماس امکان پذیر خواهد بود. این ویژگی باعث متمایز شدن این محصول نسبت به سری های قبلی است که پاسخ گوی بسیاری از شرکت ها نیز می باشد. همچنین این دستگاه به صورت پیش فرض دارای چند موزیک انتظار است که نسبت به سلیقه کاربر قابل انتخاب و تغییر می باشد.

سانترال پاناسونیک NS500 همانند دیگر محصولات قبلی از استحکام بالایی برخوردار است و از این جهت کاملا پایدار بوده و نیازی به فایروال ندارد.

KX-NS-500ویژگی سانترال پاناسونیک NS500

  • پوشش تمام امکانات موجود در سری TDE , TDA پاناسونیک و رفع تمامی کاستی های سری قبل
  • تحت شبکه بودن سانترال NS500 و نصب و راه اندازی تمامی بستر های پروتکل سیپ
  • راه اندازی خطوط شهری مخابرات بر روی NS500 در سریع ترین زمان و بدون هیچ نقصی
  • راه اندازی تمامی بسترهای ویپ، سیپ ترانک یا خط ۵ رقمی مخابرات
  • کارایی و قابلیت بالا در کنار پایداری قابل قبول و هزینه پایین
  • چندین لایسنس نصب شده پیش فرض رایگان به صورت ۶۰ روز
  • قابلیت نصب بسیار راحت و سریع سانترال NS500 بر روی دیوار
  • رعایت نکات ایمنی در سری جدید پاناسونیک
  • تلفن گویای هوشمند به همراه صف انتظار
  • مرکز تماس، ویپ، صندوق صوتی
  • کاهش هزینه ها امکان ارتباط دفاتر مختلف
  • راه اندازی سریع و آسان

 

 

 

عکس از : globnetsolutions

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *