دکوراسیون داخلی, سقف

سقف کاذب

یکی از شیرین ترین مباحث معماری خانه طراحی و اجرای سقف کاذب است.

چرا سقف های کاذب خواهان زیادی دارد؟

دلایلی مبنابر هزینه کم، نصب راحت، کارایی بالا در دکوراسیون داخلی دفتر کار، مقرون به صرفه بودن باعث شده تا اجرای سقف های کاذب خود را در دل مردم جا کند.

سیم کشی و تاسیسات را می توان با سقف کاذب پوشش داد. سقف کاذب با اتصال به دیوار و سقف اصلی نصب می شود. شرکت های دکوراسیون داخلی ایده های جالبی در خصوص زیباسازی سقف کاذب در محیط اداری اجرا می کنند.

مهمترین مزایای سقف کاذب

  • جلوگیری از رفتن سر و صدا به سایر طبقات
  • دست معماران برای نورپردازی بازتر است
  • عایق حرارت و عدم انتقال حرارت
  • پوشش لوله ها و سیم ها
  • هزینه بازسازی کمتر
  • لوکس بودن و تنوع طیف رنگی

مدل های مختلف سقف کاذب

امروزه انواع واقسام طرح ها و مدل های مختلفی برای علاقه مندان به تغییر دکوراسیون خانه به ویژه سقف اجرامی شود. این مدل ها رابیتس، کناف، گریلیوک، PVC، آکوستیک، چوبی، ترکیبی و آلومینیومی است .

سقف کاذب رابیتس

از ورقی مشبک با جنس گالوانیزه که به شبکه فرعی وصل می شود.

سقف کاذب کناف

به صورت پنل گچی مسطح به سقف اولیه نصب می شود.

سقف کاذب گریلیوم

این نوع سقف از آلیاژ یا آلومینیوم درست شده و بیشتر برای تزیین نمای سقف استفاده و طراحی می گردد. در کنار آن معمولا سیستم های قوی مکش هوا و بو در این نوع سقف کاذب جاسازی می شوند پس هنگام طراحی دکوراسیون رستوران به سقف گریلیوم توجه بیشتری نشان دهید.

سقف کاذب آکوستیک

متریال این نوع سقف از جنس مقوای فشرده ، پارچه چین دار و پلاک های چوبی ساخته شده شایان ذکر است که این نوع سقف قویترین عایق صدا است!

سقف کاذب pvc

سقف کاذب پی وی سی یکی از محبوب ترین طرح های در حال اجرا است. این سقف به علت جنس متریال مناسب و مقاوم بودن خاصیت ضد آب بودن را به خود اختصاص داده و به آن سقف ضد آب نیز می گویند. استفاده آن در بهترین دکوراسیون های داخلی بسیار رایج و متداول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *